«هنری کیسینجر» هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک رویارویی بسیار خطرناک بین ایالات متحده از یک سو و چین و روسیه از سوی دیگر است. ما نمی‌خواهیم این ایده را باور کنیم، اما واقعیت آن است که جهان آشکارا به سمت پرتگاه پیش می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سباستین کو رییس فعلی فدراسیون جهانی دوومیدانی و از قهرمانان سابق جهان و المپیک برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست امنیتی در مسکو بار دیگر تأکید کرد حرکت کشورها به سمت نظم چندقطبی روزبه‌روز بیشتر تقویت می‌شود.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
مطرح شدن مجدد محور مقاومت در منطقه در سایه حرکت تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت شرق به جای آمریکا از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
از خانه نقلی که در آمدید، گنبد بی‌نظیر آقا بزرگ جلوی چشمتان است. از کوچه باریک پشت مسجد به سمت در ورودی می‌روید که از همان ابتدای ورودتان، شکوه و هیبتش را به رخ می‌کشد. تمام در وروی مسجد میخکوب است و به تعداد آیات قرآن در آن میخ وجود دارد. وقتی محمدشاه در راه سفر به اصفهان وارد کاشان شد، با ملا محمد نراقی معروف به «آقا بزرگ» - مجتهد بزرگ شهر - دیدار و به حاکم شهر دستور ساخت مسجد و مدرسه‌ای را داد که محل درس و بحث آقا باشد.
بیلسا ۶۷ ساله از زمان جدایی از لیدز یونایتد در فوریه ۲۰۲۲ بیکار بود، جایگزین دیگو آلونسو شد که پس از حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمت خود کناره گیری کرد.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
وزیر خارجه آمریکا با تقدیر از فعالیت دو ساله ند پرایس بعنوان سخنگوی وزارت خارجه کشورش گفت که برای مردم آمریکا و سراسر جهان، ند پرایس اغلب چهره و صدای سیاست خارجی ایالات متحده بوده که فعالیت خود را بصورت حرفه‌ای انجام داده است.
مدودف تهدید جنگ هسته‌ای بر سر اوکراین را تکرار کرد و افزود، ادامه ارسال تسلیحات به کی‌یف خطر فاجعه هسته‌ای جهانی را به همراه دارد.
عملکرد فوق‌العاده سپاهان در سه بازی اخیر این تیم را به شانس جدی قهرمانی تبدیل کرده است.
نوآم چامسکی، فیلسوف و زبان‌شناس سرشناس آمریکایی گفت، افزایش احتمال خطر جنگ هسته‌ای، شکست درخصوص مقابله با چالش‌های زیست محیطی و ضعف در حل‌وفصل مشکلات موجود از مواردی هستند که جهان را به سمت پرتگاه سوق می‌دهند.
چامسکی شنبه در مصاحبه‌ای، وضعیت جهان و محیط زیست را به خاطر مسائل جنگ و افزایش خطر هسته‌ای مطلوب ندانست و گفت: افزایش احتمال خطر جنگ هسته‌ای و بی‌توجهی کشورها به چالش محیط زیست، جهان را به سمت پرتگاه سوق داده است.
در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.
همسر و دختر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کلمبیا، دو نفر از توزیع‌کنندگان مدال در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان هستند.
به تازگی کره شمالی موشک بالستیک قاره پیمای هاوسونگ را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد که به گفته مقامات ژاپنی، این موشک در حدود ۲۰۰ کیلومتری غرب جزیره اوشیما هوکایدو در منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن سقوط کرد.
دبیرکل سازمان ملل در نشست تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مصر هشدار داد که ما در حال حرکت به سمت جهنم آب و هوایی هستیم و جهان به نقطه بی بازگشت نزدیک می شود.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
قیمت بیت‌کوین بیش از یک هفته در سطح محدودی در حال حرکت است و طی چند روز گذشته تلاش کرده به سمت بالا حرکت کند اما نتوانسته نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله شود و حرکت قیمت عمدتاً به ترتیب بین ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار باقی مانده است.
پروفسور «یوهان راکستروم» مدیر موسسه تحقیقات تاثیر آب و هوا پوتسدام در آلمان که بخشی از تیم تحقیقاتی بوده می‌گوید: جهان به سمت ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد گرمایش جهانی پیش می‌رود. این امر زمین را در مسیر عبور از چندین نقطه اوج خطرناک قرار می‌دهد که برای مردم سراسر جهان فاجعه بار خواهد بود. برای حفظ شرایط قابل زندگی بر روی زمین و ایجاد جوامع باثبات ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور از نقاط اوج انجام دهیم.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
سناتور سابق آمریکا می‌گوید عناصری در دولت آمریکا وجود دارند که با اقدامات و تصمیمات بی‌ملاحظه و تحریک‌آمیزشان در اوکراین و تایوان، جهان را به سمت جنگ سوق می‌دهند.
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران «هویت‌بخشی شهری»، «مردمی‌سازی» و «هوشمندسازی» سازمان زیباسازی را سه رویکرد این سازمان در جهت حرکت به سمت چشم انداز تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ